fredag 16 januari 2009

Paradisiskt

Paradisiskt var ordet.
Sol och fargglada drakar i luften. Kinesiska sjons vagor lagoma. Ligger under palmparasoll och mumsar i mig ananas och mango och later en kvinna massera mig med olja.
Tar mig ett bad i det supersalta havet och vagorna slar nastan omkull mig men med kolsyreeffekt grand lux. Pa havet surfar folk i selen fastade vid typ av fallskarm, flyger och voltar i valdig fart.
Havet danar harligt och starkt.
Vidarna ar jumma i solen 30 grader ja livet kan inte vara battre!

1 kommentar:

Ann-Cathrin sa...

Men nu får du bara vara tyst!!! Inte ett ord till vill jag höra.

Här har vi -18 grader och vårt dåligt isolerade hus är KALLT! Fast solen skiner cirka 50 minuter om dagen i Orsta så här års, så man ska ju inte klaga...

Skämt åsido, du verkar ha hamnat i paradiset. Jag skulle dock inte heller kunna förmå mig att äta ankhuvudet!

Kram från Ann-Cathrin